• خانه
  • مقالات
  • بررسی کامل کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (آپدیت 2022)
معرفی کیف لجر نانو ایکس

بررسی کامل کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (آپدیت 2022)

پیشنهاد نوین والت

هر سوالی داری ما سعی می کنیم مثل یه دوست به شما مشاوره بدیم . کافیه فرم مارو پر کنی و کمی راجع به مشکلت یا سوالت توضیح بدی

عناوین این مقاله

پارس وی دی اس

تا به حال اسم کیف پول لجر نانو ایکس به گوشتان رسیده است؟ کیف پول لجر نانو ایکس یکی از جدیدترین کیف پول های سخت افزاری محسوب می شود. این کیف خود دارای دستگاه ذخیره سازی مخصوصی است و به طور کلی بسیار ایمن و سازگار طراحی شده است.

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

معرفی کیف پول لجر نانو x

کیف پول لجر نانو ایکس مانند مدل قبلی خود یعنی لجر نانو s دارای صفحه نمایشگر مخصوصی است که برای نمایش اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این صفحه نمایش به صورتی طراحی شده است که اطلاعات مربوط به تراکنش های مختلف را ذخیره و نمایش می دهد. کار نمایشگر کیف پول لجر نانو ایکس بسیار آسان است و دو دکمه روی آن طراحی شده است و به واسطه همان دو دکمه شما می توانید مدیریت و نظارت لازم روی عملیات های مالی مختلف را داشته باشید.

در طراحی کیف پول لجر نانو ایکس اورجینال از تراشه ای بسیار ایمن استفاده شده است و آخرین فناوری روز دنیا را شامل می شود. این تراشه به قدری امنیت بالا دارد که به طور کلی سرقت توسط هکرها را به صفر می رساند. البته که کیف پول لجر نانو ایکس هم در نسخه موبایلی و هم نسخه رایانه شخصی عرضه شده است و عملکرد مشابه و یکپارچه ای دارد. برای خرید کیف پول لجر نانو x باید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید

اینطور که بررسی ها نشان می دهد این محصول با قیمت 119 یورو ارزش گذاری شده است.

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

ویژگی های کیف پول لجر نانو ایکس

طراحی کیف پول لجر نانو ایکس مانند مدل قبلی یعنی کیف پول لجر نانو s است. اما یکی از ویژگی های بارزی که در کیف پول لجر نانو ایکس دیده می شود اتصال به بلوتوث است. در واقع شرایط اتصال سبب می شود تا کار کردن با این کیف پول آسانتر باشد و به نوعی به سادگی به موبایل متصل شود.

بگذارید این موضوع را به زبانی ساده تر برای شما توضیح دهیم. زمانی که کیف پول لجر نانو ایکس با تلفن همراه شما جوین شد، شرایطی فراهم می شود تا بتوانید موجودی حساب خود را بررسی کنید و حتی انتقال پول داشته باشید. از سوی دیگر مدیریت حساب ها به سادگی صورت می گیرد. همه این مراحل با لمس چند آپشن ساده روی گوشی تلفن شما انجام خواهد شد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که می بایست اپلیکیشن ledger live را نصب کنید. برای استفاده از این کیف نیاز به احراز هویت است و برای احراز هویت نیز از پروتکل نانو ایکس استفاده می شود.

برخی از افراد علاقه یا اعتمادی به بلوتوث ندارند به این ترتیب شرایطی فراهم می شود که بتوانید گزینه بلوتوث را از مرکز غیر فعال نمایید و به واسطه یک کابل یو اس بی کیف پول لجر نانو ایکس را به تلفن همراه یا رایانه خود وصل نمایید.

کیف پول لجر نانو ایکس دارای باتری قابل شارژ است و این موضوع سبب می شود تا دستگاهی قابل حمل داشته باشید و در زمان نیاز باتری مورد نظر را شارژ کنید. کسانی که علاقه به استفاده از بلوتوث دارند دیگر نیازی به کابل usb نخواهند داشت.

سوالی که بارها پرسیده می شود اینکه آیا برای استفاده از کیف پول لجر نانو ایکس نیاز به اتصالات وای فای است؟ خیر نیازی نبوده و شما می توانید از اینترنت سیم کارت 4g یا 5g استفاده کنید و این اینترنت ها نیز تراکنش های ایمنی برای شما فراهم می سازند.

حجم ذخیره سازی اطلاعات برای کیف پول لجر نانو ایکس به 100 برنامه افزایش یافته است و خبر خوب اینکه شما 100 برنامه را می توانید به صورت همزمان ذخیره سازی نمایید. اگر از دسته افرادی هستید که اطلاعات زیادی دارد و علاقمند به حمل و نقل اطلاعات خود به صورت همزمان هستید، کیف پول لجر نانو ایکس بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. فقط با چند کلیک ساده به همه اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

آیا کیف پول لجر نانو ایکس به عنوان جایگزین کیف پول لجر نانو S شناخته شده است؟

زمانی که طراحی کیف پول لجر نانو ایکس صورت گرفت، اصلاً قرار نبود که رویکرد جایگزینی اجرا شود به این ترتیب پاسخ درست این است که کیف پول لجر نانو ایکس برای تکمیل مدل نانو اس طراحی شده است و به نوعی کم و کاستی های مدل نانو اس را برطرف ساخته است.

هر دو مدل دارای یک سری ویژگی های خاص و البته جداگانه هستند.

در طراحی کیف پول لجر نانو ایکس برای اینکه مدیریت دارایی ها با دقت بیشتری صورت بگیرد از عملیات رمزنگاری استفاده می شود اما رویکرد طراحی کیف پول لجر نانو S بیشتر به عنوان یک پشتیبان عمل می کند و نقش یک پایگاه داده برای ذخیره سازی را خواهد داشت.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد قیمت کیف پول لجر نانو اس ارزانتر بوده و گزینه خوبی برای معامله گران تازه کار است و کیف پول لجر نانو ایکس بهترین گزینه برای معامله گران حرفه ای محسوب می شود چون هم امنیت بالاتری دارد و همینطور شرایط مدیریت دارایی های دیجیتال در هر زمان و هر مکان فراهم می شود.

حال یک خبر خوب داریم برای کسانی که قبلا کیف پول لجر نانو اس را خریداری کرده اند! این افراد می توانند به واسطه برنامه لجر لایو به سادگی دارایی های خود را به کیف پول لجر نانو ایکس انتقال دهند!

کیف پول لجر نانو ایکس می تواند بیش از 1100 رمز ارز را پشتیبانی نماید.

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

راه اندازی و پیکربندی کیف پول لجر نانو ایکس

زمانی که بسته کیف پول لجر نانو ایکس را تحویل گرفتید در ابتدا باید محتوای داخل آن را چک کنید. در بسته کیف پول لجر نانو ایکس می بایست دستگاه کیف پول لجر نانو ایکس، کابل یو اس بی، راهنمای شروع کار و همینطور برگه های بازیابی وجود داشته باشد. در برخی از مدل ها بند جاکلیدی نیز دیده می شود.

برای پیکربندی اولیه کیف پول لجر نانو ایکس نیاز است که به سه نکته مهم توجه داشته باشید: 1- اینکه می بایست پین به درستی تنظیم شود. 2- حتماً برگه بازیابی را فعال کنید چون در صورت گم کردن دستگاه تنها همین برگه به کمک شما خواهد آمد. 3- باید برنامه لجر لایو را دانلود و نصب و رمز عبور مخصوص به خود را تنظیم کنید.

پس از اینکه تنظیمات اولیه انجام شد نیاز است که دستگاه خود را در وضعیت اتصال قرار دهید و اپلیکیشن لجر لایو را فعال کنید و به طور کلی برنامه مورد نیاز خود اعم از بیت کوین، اتریوم و … را دانلود نمایید.

برنامه لجر لایو از طریق گوگل پلی برای اندروید قابل دسترس است و اگر تلفن همراه شما آیفون است می بایست از طریق ITUNES برنامه مورد نظر را دانلود نمایید.

دقت کنید که کاربران برای اینکه بتوانند مدیریت لازم برای ارسال و دریافت دارایی های رمزنگاری های خود داشته باشند نیاز به دانلود قسمت ارز دیجیتال از برنامه لجر لایو دارند.

مثالی از کاربرد کیف پول لجر نانو ایکس

از آنجایی که برخی از افراد سوال می کنند که چطور می توان با کیف پول لجر نانو ایکس کار کرد، در این بخش یک مقاله ساده در خصوص بیت کوین می زنیم.

مراحل کار به صورت زیر است:

  1. در ابتدا برنامه لجر لایو روی گوشی هوشمند راه اندازی می شود.
  2. روی گزینه Manager کلیک کنید.
  3. کیف پول لجر نانو ایکس خود را به واسط بلوتوث متصل نمایید. روی صفحه دستورالعمل هایی به شما ارائه می شود که باید گام به گام طی کنید تا قفل صفحه باز شود.
  4.  برنامه بیت کوین (برای مثال) را از بخش جستجو پیدا کرده و انتخاب نمایید.
  5.  روی install ضربه بزنید.
  6. برنامه در عرضه چند ثانیه نصب می شود و می توانید مدیریت و نظارت را آغاز کنید.

چطور حساب کاربری اضافه کنیم؟

حال فرض ما این است شما اپلیکیشن لجر لایو را قبلاً نصب کرده اید و همینطور برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و حالا قصد افزودن یک حساب را خواهید داشت:

برای این کار می بایست به تب accounts بروید. نماد + وجود دارد که می بایست آن را لمس کنید. این نماد به معنی ایجاد یک اکانت جدید است. گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید مثلاً بیت کوین.

در این حالت باید نانو ایکس را وصل کرده و قفل مورد نظر را باز نمایید. دستورالعمل هایی روی صفحه ایجاد می شود که باید مرحله به مرحله دنبال کنید تا یک حساب جدید اضافه و باز شود.

سپس روی continue کلیک کنید به این ترتیب حساب جدید به مجموعه حساب های شما اضافه می شود.

کیف پول لجر نانو ایکس
خرید لجر نانو ایکس اصل

ارسال ارز دیجیتال با کیف پول لجر نانو ایکس

فرض کنید عملیات ارسال مدنظر شماست. شما می توانید چیزی را ارسال کنید که قبلاً آن را در کیف پول لجر نانو ایکس خود ذخیره کرده اید. عملیات ارسال طبق مراحل زیر دنبال می شود:

  1. گزینه transact را انتخاب کنید. این گزینه در بخش پایین اپ لجر لایو قرار گرفته است. سپس می بایست روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  2.  حسابی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3.   آدرس گیرنده می بایست به صورت اسکن کد QR و یا به شکل دستی وارد شود.
  4.  مقدار را وارد کنید و در نهایت روی CONTINUE کلیک نمایید.
  5.  بهتر است جزئیات تراکنش را مجددا ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است. برای اینکه پردازش سریع تر صورت بگیرد برای تنظیم هزینه شبکه بالا باید روی EDIT ضربه بزنید.
  6.  پس از طی کردن مراحل گفته شده نیاز است که کیف پول لجر نانو ایکس خود را روشن کرده و قفل آن را باز کنید و برنامه مورد نظر را نیز باز نمایید. جزئیات تراکنش به شما نشان داده می شود که باید آن را تایید کنید. در صورت درست بودن همه اطلاعات می توانید هر دو دکمه را روی دستگاه خود فشار دهید به این ترتیب وضعیت تراکنش شما تایید می شود.
  7.  اگر مراحل گرفته شده را به دقت انجام دهید به سادگی ارز دیجیتال شما ارسال خواهد شد.

دریافت ارز دیجیتال با کیف پول لجر نانو ایکس

حال می خواهیم مراحل دریافت ارز دیجیتال توسط کیف پول لجر نانو ایکس را با هم بررسی نماییم:

  1.    کمی بایست اپ لجر لایو را باز کنید و روی گزینه Transact که در بخش زیر اپ وجود دارد ضربه بزنید.
  2.   سپس می بایست گزینه دریافت یا receive را انتخاب کنید.
  3.   حال باید حسابی را انتخاب نمایید که رمز ارز ها به واسطه آن دریافت شوند.
  4.    پس از آن قفل کیف پول لجر نانو ایکس را باز کنید و برنامه مربوط به رمز ارز خود را پیدا کنید. یک سری دستورالعمل ها روی صفحه دنبال می شود و شما می توانید روی verify ضربه بزنید تا آدرس دریافت کننده در داخل نانو ایکس نمایش داده شود.
  5.    از صحبت آدرس مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در واقع آدرسی که در برنامه لجر لایو به شما نمایش داده شده باید با آدرس روی دستگاه یکسان باشد. در صورت یکسان بودن آدرس می بایست دکمه سمت راست دستگاه را فشار دهید و تایید کنید و در نهایت می بایست گزینه copy یا share را انتخاب کنید تا آدرس با فرستنده به اشتراک گذاشته شود.
  6.   زمانی که فرستنده، تراکنش را کامل کرد، ارز مورد نظر در کیف پول شما دریافت خواهد شد.

امنیت کیف پول لجر نانو ایکس چقدر است؟

سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید اینکه امنیت کیف پول لجر نانو ایکس چقدر است؟

این کیف پول به واسطه طراحی بی نظیری که دارد مشکلات امنیتی سبک های قبلی را از بین برده است و شرایطی فراهم است تا هکرها به هیچ عنوان نتوانند به این کیف پول دسترسی داشته باشند. البته هنوز شرایط برای ایجاد امنیت در این کیف پول ها وجود دارد اما شاید بهتر باشد که امنیت محصول از نظر کاربرد نیز بررسی شود. دقت کنید که کیف پول لجر نانو ایکس از نظر امنیتی بارها مورد آزمون و خطا قرار گرفته است.

دقت کنید که وضعیت امنیتی این کیف پول از سوی بسیاری از سیستم ها سنجیده شده است و به طور کلی موقعیت اجرایی خاصی دارد. دقت کنید که کیف پول های لجر نانو معمولاً در سبک بندی های خاصی اجرا می شوند و سطح امنیت هر یک بر اساس سبک مورد نظر فرق می کند. از یاد نبرید که این محصولات با استاندارد لازم ارائه می شوند.

کیف پول لجر نانو ایکس
کیف پول لجر نانو ایکس

با دیگران نیز به اشتراک بذارید :

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید