درباره نوین ولت :

چند وقتی است که دنیا رو به ارز های دیجیتال آورده و پیشبینی ها بر این است که تا چند سال آینده تمامی دادو ستد ها بوسیله ارز های رمزنگاری شده انجام خواهد شد . می توان گفت همین امروز هم بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های بزرگ سیلیکون ولی , دولت ها , بانک های بزرگی چون جی پی مورگان آمریکا نیز استفاده از ارز های رمزنگاری شده را آغاز کرده اند و سرمایه گذاری های کلانی روی این ارز رمز ها انجام داده اند .

پس بیراه نخواهد بود اگر به شما بگوییم صرف نظر و یا نادیده گرفتن کریپتوکارنسی و دنیا رمز ارز ها دقیقا به مفهوم نادیده گرفتن آینده خودمان است .

نوین والت با این نگاه شروع به کار کرد که ابتدا دیدگاه جدیدی راجع به رمز ارز ها به مشتریان هدف خود ارائه کند . کاهش ریسک در ورود به دنیا ی رمز ارز ها از طریق خدماتی که در قبال گارانتی و پشتیبانی به مشتریان ارائه می کند .

بسیاری از افراد که وارد دنیای کریپتوکارنسی شده اند به کیف پول های سخت افزاری همچون لجر نانو و ترزور و … رو می آورند و متاسفانه با توجه به محدودیت هایی که در ایران به خاطر وجود تحریم ها اعمال شده , بسیاری از این افراد در کار با این کیف پول های سخت افزاری دچار مشکلات عدیده ای می شوند . بسیاری از این مشکلات منشا سخت افزاری و بسیاری دیگر منشا نرم افزاری دارد .

تیم متخصص نوین والت با مطالعه و تحقیق در مورد مشکلات مختلف کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار و همچنین بررسی راهکار های مختلف برای حل مشکلات کاربران , امروز می تواند راهکار صحیحی برای شرکت ها و کاربران کیف پول های سخت افزاری و در آینده سخت افزار های مرتبط به کریپتوکارنسی موجود در بازار ایران باشد .

در شروع کار نوین ولت دارای دو نوع گارانتی طلایی و نقره ای می باشد که می توانید در قسمت پلن های ما مشاهده نمایید .

هرگارانتی مختص و منحصر به یک محصول قابل پشتیبانی از طرف نوین ولت می باشد و شما با تهیه این گارانتی ها می توانید به مدت یک سال پس از خرید پشتیبانی های مورد نظر را از طرف تیم نوین ولت دریافت کنید .

وب سایت نوین ولت هیچ گونه محصول فیزیکی به فروش نمی رساند و تنها خدمات سخت افزاری , نرم افزاری و آموزش را به کاربران ارائه می کند .

گارانتی نقره ای

گارانتی نقره ای مجموعه ای از خدمات تعویض و ضمانت اصالت و قطعات و سخت افزاری می باشد که بصورت یک ساله ارائه می شود.

کارت گارانتی لجر

گارانتی طلایی

گارانتی طلایی مجموعه ای از خدمات پشتیبانی فنی و نرم افزاری همراه با گارانتی نقره ای می باشد که بصورت یک ساله ارائه می شود.

کارت های گارانتی نوین ولت را می توانید از وب سایت های همکار که در سایت درچ شده تهیه نمایید.

کارت گارانتی را می توانید در قسمت فعال کردن کارت گارانتی یا ضفحه اول سایت نوین ولت فعال نمایید.

با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.