بازیابی کیف پول ترون لینک | Restore Tronlink wallet

پیشنهاد نوین والت

هر سوالی داری ما سعی می کنیم مثل یه دوست به شما مشاوره بدیم . کافیه فرم مارو پر کنی و کمی راجع به مشکلت یا سوالت توضیح بدی

عناوین این مقاله

پارس وی دی اس

نحوه بازیابی کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک را بازیابی کنید. برای وارد شدن به حساب ترون لینک، باید عبارات ذخیره شده، یا کلید های خصوصی یا KeyStore را در دسترس داشته باشید.ممکن است شما رمز کیف پول ترون لینک خود را فراموش کنید و یا گوشی موبایل خود را تعویض کرده اید و می خواهید اطلاعات کیف پول را از گوشی قبلی به موبایل جدید منتقل کنید.برای انجام اینکار به خواندن این مقاله از نوین والت ادامه دهید.

کیف پول های مختلف ممکن است از ماژول های مختلف برای تولید عبارات یادگاری استفاده کنند. بنابراین هنگام استفاده از Mnemonic برای وارد کردن یک حساب، این احتمال وجود دارد که یک حساب کاملاً متفاوت دریافت کنید.

به این ترتیب، کلید خصوصی یک روش توصیه شده برای وارد شدن به یک حساب کاربری است.از میان Private Key، Mnemonic یا KeyStore انتخاب کنید. در اینجا Watch Wallet را انتخاب نکنید، زیرا با وارد کردن کیف پول ساعت، به این معنی است که فقط می توانید دارایی را در آن حساب نظارت کنید، اما مالک آن نیستید و نمی توانید آن را انتقال دهید.

کد اعتباری را که دارید وارد کنید، سپس یک نام حساب کاربری و رمز عبور جدید تنظیم کنید. انجام خواهد شد. لطفا رمز عبور خود را به خاطر بسپارید. TronLink یک کیف پول غیرمتمرکز است اما می توان با استفاده از روش هایی کیف پول ترون لینک خود را بازیابی کنید.

ریکاوری کیف پول ترون لینک

چگونه کیف پول ترون لینک خود را بازنشانی یا بازیابی کنیم

برای بازیابی کیف پول خود ابتدا روی نماد سمت راست نوار نوار پیمایش خود ضربه بزنید تا به تنظیمات بروید. در آنجا روی Reset Wallet ضربه بزنید. پس از تأیید پین و صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی، دو گزینه برای ادامه کار ترون لینک خود خواهید داشت: ایجاد یا بازیابی کیف پول. برای بازیابی ، روی دکمه Restore Wallet ضربه بزنید.
شما باید یادداشت 12 کلمه ای را که هنگام ایجاد حساب کاربری خود برای اولین بار به شما داده شده است ارائه دهید. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید به شما اطلاع داده می شود و به صفحه اصلی هدایت می شوید که در آنجا می توانید با استفاده از کیف پول بازیابی شده خود، فعالیت های خود را در برنامه از سر بگیرید.
برای بازیابی حساب های اضافی که دارید از علامت + در گوشه سمت راست بالا استفاده کنید.

آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک به روش دیگر

اگر عبارت پشتیبان خود را ندارید:
اگر عبارت پشتیبان خود را ندارید، متأسفانه کیف پول خود و تمام وجوه موجود در کیف پول خود را از دست داده اید. برای امنیت، عبارات پشتیبان 12 کلمه ای در سرورهای BitPay ذخیره نمی شوند، بنابراین BitPay نمی تواند وجوه را برای شما بازیابی کند.
اگر هنوز عبارت پشتیبان خود را دارید:
برنامه را باز کنید و به نماد چرخ دنده در پایین سمت راست بروید. سپس به پایین بروید و Create یا Import a Key را انتخاب کنید. سپس، Import Wallet و زبانه Recovery Phrase را انتخاب کنید. عبارت بازیابی 12 کلمه ای خود را تایپ کنید و برای بازیابی وجوه خود، روی Import کلیک کنید. از هیچ علامت نگارشی استفاده نکنید.

ریکاوری کیف پول ترون لینک

اگر یک فایل یا یک متن پشتیبان از کیف پول ترون لینک دارید:

برنامه را باز کنید و به تنظیمات (نماد چرخ دنده) در پایین سمت راست بروید. سپس به پایین بروید و Create یا Import a Key را انتخاب کنید. سپس، Import Wallet و تب File/Text را انتخاب کنید.
* فرمت فایل: از ویندوز، لینوکس و مک. فایل را آپلود کنید.
* قالب متن: از دستگاه های تلفن همراه. قالب json را به صورت متن ساده قرار دهید.

توجه: همه بک آپ های فایل/متن دارای رمز عبور هستند. برای بازیابی کیف پول خود باید این رمز عبور را وارد کنید.

من می خواهم به کیف پول خود در همه دستگاه هایم دسترسی داشته باشم، چه کاری می توانم انجام دهم؟

برای اینکه بتوانید از برنامه BitPay در همه دستگاه‌ های خود استفاده کنید، کافی است برنامه BitPay را روی هر یک از دستگاه‌ ها نصب کنید و کلید/ها را وارد کنید.
لطفاً مطمئن شوید که همه دستگاه های شما به درستی ایمن شده اند. اگر شخصی به دستگاهی دسترسی داشته باشد، ممکن است به کیف پول و وجوه شما دسترسی داشته باشد.
برای افزودن رمز رمزگذاری به یک کلید، برنامه را باز کنید و به تنظیمات (نماد چرخ دنده) در پایین سمت راست بروید. سپس به پایین بروید و کلیدی را که می خواهید ایمن کنید انتخاب کنید. در مرحله بعد، Request Encrypt Password را فعال کنید. رمز عبور را وارد کنید و آن را تایید کنید.

سخن آخر:

در این مطلب از نوین والت روش های مختلف بازیابی کیف پول ترون لینک را بررسی کردیم و توضیح دادیم که با هر نوع فایل چگونه می توانید کیف پول ترون لینک خود را در صورت فراموشی رمز بازیابی کنید و یا اطلاعات و وجوه خود را بین دستگاه های مختلف جا به جا کنید.

اما توجه داشته باشید که برای بازیابی ترون لینک و یا هر کیف پول دیگری باید کد 12 رقمی خود را در مکانی امن ذخیره کنید تا بتوانید در صورت نیاز کیف خود را بازیابی کنید اما همانطور که گفته شد اگر کد 12 رقمی خود ار گم کنید دیگر نمی توانید ترون لینک و وجوه موجود در آن را برگردانید.
منبع : bitpay

با دیگران نیز به اشتراک بذارید :

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید