آموزش خرید زمین در متاورس|How To Buy Land In The Metaverse

پیشنهاد نوین والت

هر سوالی داری ما سعی می کنیم مثل یه دوست به شما مشاوره بدیم . کافیه فرم مارو پر کنی و کمی راجع به مشکلت یا سوالت توضیح بدی

عناوین این مقاله

پارس وی دی اس

خرید زمین در متاورس

خرید زمین در متاورس

شرکت های بزرگ فناوری میلیاردها دلار برای ایجاد متاورز سرمایه گذاری می کنند. همانطور که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده رشد می کند، املاک مجازی می تواند به یک طبقه دارایی بزرگ تبدیل شود.

محبوبیت املاک و مستغلات و خرید زمین در متاورس

اگر به دنبال خرید زمین در متاورس با قیمت پایین هستید، پس باید شناسایی کرده باشید که چگونه متاورس به یک نیروی غالب تبدیل شده است. املاک و مستغلات در metaverse قبلاً به عنوان یک بخش مستقل بزرگ تبدیل شده است. بسیاری از افراد مشهور مانند اسنوپ داگ و بسیاری از شرکت های جهانی مانند HSBC، PwC، Samsung و JP Morgan قطعه زمین هایی را در متاورس برای اهداف مختلف خریداری کرده اند.

درست مانند مورد بیت کوین و NFT ها، پرندگان اولیه در فضای مجازی املاک و مستغلات بازدهی امیدوارکننده ای به دست آوردند. چگونه؟ می‌ توانید با تأمل در مورد «هزینه زمین متاورس» اکنون پاسخ را بیابید.

به عنوان مثال، شما می توانستید یک سال پیش کوچکترین زمین مجازی را در Decentraland metaverse یا Sandbox با قیمت تقریباً 1000 دلار خریداری کنید. در حال حاضر، همان قطعه املاک مجازی حدود 13000 دلار قیمت دارد. افزایش قیمت بسیار زیاد، اینطور نیست؟ زمین مجازی چه ویژگی خاصی دارد؟

مزایای خرید زمین متاورس

دلایل مختلفی وجود دارد که سرمایه گذاران ممکن است برای خرید زمین در متاورس انتخاب کنند.

1. این یک زمینه تازه در حال ظهور است

برخی از سرمایه گذاران آن را به خرید زمین در منهتن 250 سال پیش تشبیه می کنند. با توجه به جدید بودن اکوسیستم ارزهای دیجیتال و متاورس در حال حاضر، این فناوری هنوز به عنوان یک طبقه دارایی در ابتدای راه است.

2. این یک شرط اهرمی روی کریپتو است

ویژگی دیگر این است که خرید زمین متاورس به عنوان نوعی شرط بندی اهرمی در بازار ارزهای دیجیتال عمل می کند. قیمت زمین های مجازی معمولاً در یک ارز رمزنگاری شده ذکر می شود. اگر قیمت کریپتوها افزایش یابد، ممکن است ارزش زمین متاورس نیز افزایش یابد.

3. این فرصتی برای دستیابی به مصرف کنندگان جوان است

برای افرادی که کسب و کار خود را در متاورس راه اندازی می کنند، این سرزمین مجازی راهی برای دستیابی به مصرف کنندگان جوان ارائه می دهد. برای برندهایی که می‌ خواهند برای جمعیتی جوان‌ تر بازاریابی کنند،خرید زمین متاورس با قیمت مناسب می‌تواند یک جایگزین تبلیغاتی جذاب برای گزینه‌ های دنیای واقعی مانند مراکز خرید، تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها باشد.

تعداد کمی از برند های مصرف کننده برجسته فروشگاه های متاورس یا سایر موارد مشابه را برای آزمایش این زاویه بازاریابی جدید ساخته اند. اگر این استفاده از ملک مجازی شروع به کار کند، مالکان از اجاره بالاتری برخوردار خواهند شد.

4. می تواند به عنوان محافظ تورم عمل کند

اگر زمین مجازی به یک دسته دارایی اصلی تبدیل شود، باید به عنوان پوشش تورم عمل کند. در بیشتر جهان های مجازی، مقدار ثابتی از زمین وجود دارد. با گذشت زمان، اگر تقاضا افزایش یابد، ارزش هر قطعه نیز باید افزایش یابد.

شکاکان می توانند استدلال کنند که منبع بی نهایتی از زمین مجازی وجود دارد، زیرا می توان تعداد بیشتری را به راحتی ایجاد کرد. با این حال، با گذشت زمان، این احتمال وجود دارد که اکثر کاربران به محبوب ترین متاورس ها ختم شوند و در آن اکوسیستم های برنده فرود بیایند، ممکن است ارزششان را افزایش دهند.

املاک متاورس چیست؟

املاک متاورس چیست؟

متاورس به گونه ای طراحی شده است که یک واقعیت مجازی باشد که در آن افراد می توانند معاشرت کنند، بازی کنند و شاید حتی در یک محیط مشترک کار کنند. با بهره‌گیری از بهبود سریع قابلیت‌ های فناوری، متاورس ممکن است بتواند به کاربران مکانی مجازی برای تجمع، نوعی میدان عمومی دیجیتال، ارائه دهد. با فرض اینکه این اتفاق بیفتد، فضا در این جهان ها می تواند به یک دارایی بسیار داغ تبدیل شود.

جهان های مجازی مختلف شروع به فروش زمین به مردم کرده اند و در طول دو سال گذشته، ایده زمین مجازی به عنوان یک سرمایه گذاری شروع به جلب توجه کرده است.

در اوایل سال 2020، تراویس اسکات خواننده رپ کنسرتی با تبلیغات گسترده در دنیای بازی های ویدیویی Fortnite برگزار کرد. این امر چشمان بسیاری را به روی امکان دنیای مجازی باز کرد. پس از آن، افراد مشهوری مانند پاریس هیلتون، جیک پل، و اسنوپ داگ املاک و مشاغلی را در متاورس راه اندازی کردند.

به عنوان مثال، اسنوپ داگ، عمارتی را در متاورس سندباکس ساخت، که منجر به هجوم گمانه زنی ها شد زیرا طرفداران هجوم آوردند تا در اطراف ملک اسنوپ داگ، همانطور که در فورچون گزارش شده، چیزهای زیادی جمع کنند.

این فقط افراد مشهور نیستند که درگیر آن هستند. پول شرکتی نیز شروع به مشارکت کرده است.

کوکاکولا (KO) در تبلیغات مربوط به پلتفرم متاورس Decentraland شرکت کرده است. گوچی سایت باغ گوچی را در جامعه Roblox (RBLX) به عنوان یک شکل منحصر به فرد بازاریابی راه اندازی کرد.

نایک (NKE) در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاهی برای کالاهای دیجیتال در جهان Roblox است. سامسونگ، آتاری، و آدیداس (OTCQX:ADDYY) از جمله موارد دیگری هستند که دارایی زمین مجازی را برای سرمایه گذاری های تجاری آینده خریداری کرده اند.

دلایل خرید زمین در متاورس

شما می توانید هر متاورس را برای خرید زمین با گزینه های محبوبی مانند The Sandbox، Somnium، Decentraland و Cryptovoxels انتخاب کنید. پلتفرم‌ های متاورس، قطعه‌ های زمین مجازی را به شکل NFT یا توکن‌ های غیرقابل تعویض نشان می‌ دهند.

جالب توجه است، NFTها مزیت اعمال مالکیت منحصر به فرد را نسبت به املاک متاورس در کنار ارائه امنیت فراهم می کنند. پس از انتقال مالکیت یک NFT مربوط به یک قطعه زمین مجازی، خریدار حقوق کامل زمین مجازی را دریافت می کند. درست مانند دنیای واقعی، خریدار می‌تواند قطعه زمین را دوباره بفروشد، آن را اجاره کند یا ملک مجازی و تجربیات خود را روی آن بسازد.

به عبارت ساده، باید به دو دلیل مهم در حال حاضر به دنبال خرید زمین در متاورس باشید. دلیل اول این است که می توانید از قطعه مجازی املاک در متاورس برای ساختن چیزی استفاده کنید. شما می توانید خانه ای برای آواتار دیجیتال یا فضاهای کاری خود بسازید که از آنجا می توانید در متاورس کار کنید. قطعه زمین مجازی می تواند به عنوان ابزاری امیدوارکننده برای بیان شخصیت شما در یک پلت فرم باز عمل کند.

یکی دیگر از دلایل عمیق برای بررسی چشم اندازهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بر محبوبیت زمین مجازی منعکس می شود. شما می توانید زمین مجازی را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده در نظر بگیرید، به خصوص که میانگین قیمت زمین مجازی در سال اخیر تقریباً 10 برابر شده است.

بسیاری از مردم با این فرض که در آینده قیمت های بالایی خواهد داشت، در املاک متاورس سرمایه گذاری می کنند. از سوی دیگر، شما نمی توانید خطرات مرتبط با سرمایه گذاری را نادیده بگیرید، حتی در ارزان ترین زمین در متاورس، زیرا روندها ممکن است در هر مقطع زمانی رو به پایین باشد.

قیمت خرید زمین متاورس

قیمت خرید زمین متاورس

قیمت خرید زمین در متاورس به شدت متفاوت است. در متاورس های پیشرو، مانند Decentraland و Sandbox، قیمت ها در حال افزایش هستند. در متاورس‌ های کوچک‌ تر و کمتر محبوب، هنوز هم می‌ توان زمین را با قیمت‌ های ارزان‌تر به‌دست آورد.

در بالای طیف، برای پریمیوم ترین قطعات، قیمت ها به شش رقم و گاهی حتی هفت رقم افزایش یافته است. یکی از کلکسیونر های NFT 450000 دلار برای خرید زمین در متاورس در کنار دارایی های اسنوپ داگ در یک جهان مجازی خرج کرد. برخی از شرکت های رمزنگاری میلیون ها دلار برای خرید بسته های زمین در جهان های مجازی نیز هزینه کرده اند.

برخی از سرمایه گذاران متاورس از خرید زمین در ده ها جهان مختلف به عنوان نوعی بازی متنوع سازی صحبت کرده اند. با خرید ملک در هر پروژه، شرط‌ های فرد را در مورد اینکه کدام یک در نهایت بلند می‌ شوند، پوشش می‌ دهد.

با توجه به تعداد زیادی پروژه ارزهای دیجیتال که امروزه وجود دارد، تعیین کمیت قیمت دقیق یا ارزش منصفانه برای املاک و مستغلات metaverse دشوار است و بازار می تواند بسیار نوسان باشد.

نحوه خرید زمین در متاورس

بیشتر املاک و مستغلات مجازی با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده خرید و فروش می‌ شوند تا پول فیات. بنابراین، اولین قدم برای یک سرمایه گذاری بالقوه مجازی در املاک و مستغلات، به دست آوردن رمزارزهایی است که برای برنامه های DeFi محبوب هستند، مانند اتریوم (ETH-USD) یا Solana (SOL-USD) که سپس می توانند برای تراکنش های بعدی استفاده شوند.

پرداخت برای ملک متاورس با کریپتو

پرداخت برای ملک متاورس با کریپتو

چیزهایی مانند کارگزاری املاک و مستغلات متاورس و وام مسکن متاورس شروع شده است. با این حال، در حال حاضر، این گزینه‌ های سنتی دنیای مالی هنوز به طور گسترده در فروش زمین متاورس محبوب نیستند.

در درجه اول، مردم با خرید مستقیم با ارز دیجیتال، می توانند به خرید  زمین در متاورس بپردازند. بسیاری از دنیای مجازی فروشگاه یا اپلیکیشنی دارند که در ازای ارز دیجیتال، زمین را می فروشد. اغلب، این قطعات زمین به صورت توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) ساخته می‌ شوند و بنابراین می‌ توانند مانند سایر NFTها خرید و فروش شوند.

به طور کلی، یک خریدار باید یک کیف پول دیجیتال را به دنیای مجازی متصل کند، جایی که خریدار مایل به خرید زمین است. مهم است که مطمئن شوید که ارز دیجیتال مناسب نیز به دست آمده است، زیرا بسیاری از فروش‌ های زمین در کریپتوهای مخصوص آن متاورس رخ می‌دهند، نه اینکه یک توکن گسترده مانند اتریوم باشند.

با یک کیف پول دیجیتال و رمزنگاری مناسب، خریدار می‌تواند اقدام به تحویل ملک مورد نظر خود کند.

کجا برای خرید زمین در متاورس مناسب است؟

با توجه به اینکه چقدر در چرخه پذیرش متاورس و املاک مجازی زود است، پیش بینی اینکه کدام اکوسیستم در نهایت محبوب ترین خواهد بود دشوار است.

گفتنی است، از زمان نگارش این مقاله، Sandbox و Decentraland به گزینه های پیشرو تبدیل شده اند و میزان قابل توجهی از مشارکت افراد مشهور و در نتیجه علاقه سرمایه گذاران را به دست آورده اند.

شرکت های بازی را نیز در نظر نگیرید. Roblox یک متاورس بومی رمزنگاری طراحی نشده بود، اما دنیای دیجیتال آن توجه قابل توجهی را از سوی مارک های خرده فروشی بزرگ به خود جلب کرده است.

این می تواند منجر به عواقب سرمایه گذاری جالب در آینده شود. سایر ناشران اصلی بازی ممکن است بازی‌ های متاورس قابل توجهی انجام دهند و سرزمین مجازی با ارزش بالا را نیز ایجاد کنند.

آیا خرید زمین در متاورس سرمایه گذاری خوبی است؟

آیا خرید زمین در متاورس سرمایه گذاری خوبی است؟

 

پاسخ به این تا حد زیادی به تحمل ریسک سرمایه گذاران بستگی دارد. با توجه به اینکه چقدر این زمینه جدید و اثبات نشده است، احتمال از دست دادن تمام سرمایه گذاری بالقوه خود در زمین مجازی بسیار واقعی است.

این خطرات شامل هک/سرقت، خرید در یک دنیای مجازی که محبوبیت پیدا نمی‌کند، یا به طور کلی ارز دیجیتال از دست دادن ارزش خود و سایر خطرات است. به طور معمول، املاک و مستغلات فیزیکی هرگز تمام ارزش خود را از دست نمی دهند، اما باید دید که املاک و مستغلات مجازی در طول رکود صنعت چگونه پایدار خواهند ماند.

گفته می‌ شود، برای سرمایه‌گذارانی که قوی هستند، می‌ تواند موردی برای زمین مجازی به عنوان یک سرمایه‌ گذاری متنوع با سود بالقوه فوق‌ العاده وجود داشته باشد. به نظر می‌ رسد که حداقل چند تا از اکوسیستم‌ های فراجهانی یا واقعیت مجازی از بین خواهند رفت.

ویژگی‌ های موجود در آن‌ ها به طور بالقوه می‌ تواند چندین برابر شود. همچنین در صورتی که ارزش ارز دیجیتالی زیربنایی دارایی مجازی نیز در برابر پول فیات افزایش یابد، این امکان وجود دارد که روی این سودها اهرمی به دست آورید.

علاوه بر این، بسته به میزان جذب شرکت‌ ها به دنیای متاورس، می‌ تواند فرصت خوبی برای ایجاد اجاره یا سایر جریان‌ های درآمدی از دارایی‌ ها علاوه بر سود سرمایه وجود داشته باشد. در حال حاضر، این مدل های کسب و کار به همان اندازه مفهومی هستند، اما امکان ثروتمند شدن وجود دارد. این یک مرز فناوری جدید است، با خطرات جدی و پاداش های شدیدی که به دنبال دارد.

چگونگی خرید زمین در متاورس

صرف نظر از ریسک‌ های مرتبط با سرمایه‌ گذاری در قطعه‌ های زمین متابورس، میل به سرمایه‌گذاری بر هیاهوی املاک مجازی می‌تواند بسیار زیاد باشد. بسیاری از شما به پاسخ برای “چگونه زمین متاورس بخرم” نیاز دارید؟

برای اینکه قطعه خود را در آخرین روند قرار دهید. جالب اینجاست که می‌ توانید راه‌ حل‌ های امیدوارکننده متفاوتی برای خرید زمین در متاورس پیدا کنید. در اینجا چند روش توصیه شده است که می توانید در متاورس برای خرید قطعه زمین مورد نظر خود امتحان کنید.

با کارگزاران املاک متاورس تماس بگیرید

با کارگزاران املاک متاورس تماس بگیرید

متاورس یک فضای دیجیتالی عظیم است و دامنه زیادی را برای املاک و مستغلات ارائه می دهد. بنابراین، متاورس دارای یک صنعت املاک و مستغلات شخصی شده از جمله ارائه دهندگان وام مسکن، نمایندگان و کارگزاران متخصص در املاک مجازی است.

بسیاری از کارگزاران در حال کشف جایگاه خود در بخش املاک و مستغلات دیجیتال هستند که هنوز در مراحل ابتدایی است. به عنوان مثال، دو برادر تال و اورن الکساندر با موفقیت خرید املاک و مستغلات با ارزش بالا را در شهر نیویورک انجام داده اند.

اکنون، برادران در حال گسترش تخصص خود در زمینه املاک متاورس هستند زیرا قصد دارند به عنوان دلال برای املاک متاورس لوکس کار کنند. شما می توانید با عوامل و کارگزاران ذیصلاح برای کشف و سرمایه گذاری در برترین املاک مجازی متاورس کار کنید.

وام مسکن مقرون به صرفه Metaverse

همچنین می توانید “چگونه زمین متاورس بخرم؟” را با کمک وام مسکن metaverse انجام دهید. وام مسکن metaverse می تواند یک گزینه مقرون به صرفه قابل توجهی برای خریداران عادی ارائه دهد تا بتوانند به خرید زمین در متاورس بپردازند.

با این حال، ایده‌آل وام‌ های مسکن metaverse نسبتاً جدید است. در نتیجه، شما می توانید تنها چند شرکت را بیابید که وام مسکن متاورس ارائه می دهند. به عنوان مثال، Terra Zero وام مسکن متاورس را برای قطعات خالی زمین مجازی در پلتفرم های متاورس محبوب ارائه می دهد.

خرید زمین در متاورس با ارز دیجیتال

ساده ترین روش برای خرید زمین در متاورس شامل خرید قطعه زمین مجازی با ارز دیجیتال است. در صورت خریدهای کوچک در حد بودجه خود، می توانید قطعه زمین مجازی را با ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

در اینجا مراحل اساسی مورد نیاز برای خرید زمین در متاورس آورده شده است :

مرحله 1 – به بازار املاک پلتفرم متاورس که انتخاب کرده اید دسترسی پیدا کنید. بازار املاک بیشتر شبیه بازارهای اپلیکیشن است که دارای برنامه های کاربردی نرم افزاری هستند.

مرحله 2 – از اعتبار خود برای ورود به بازار املاک استفاده کنید. در حال حاضر، شما باید مکان و طراحی قطعات زمین درج شده در بازار را ارزیابی کنید. در عین حال، باید سعی کنید «هزینه زمین متاورس» را پیدا کنید و فهرست‌ های مختلف را با هم مقایسه کنید.

مرحله 3 – پس از فهرست نهایی قطعات مختلف زمین در فروش در بازار املاک، باید کیف پول دیجیتال خود را پیکربندی کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف پول دیجیتالی را انتخاب کرده اید که با توکن بومی پلتفرم متاورس انتخابی سازگار باشد. به عنوان مثال، برای خرید زمین در متاورس Decentraland به کیف پولی نیاز دارید که از توکن های MANA پشتیبانی کند.

مرحله 4 – اکنون، باید کیف پول دیجیتال را به حساب متاورس مرتبط کنید و در عین حال مطمئن شوید که مقدار مورد نیاز ارز دیجیتال برای خرید را دارد.

مرحله 5 – برای انتقال مبلغ مورد نیاز ارز دیجیتال، روی دکمه خرید یا خرید کلیک کنید. شما مالکیت NFT املاک و مستغلات را دریافت خواهید کرد و مالک قطعه زمین مجازی انتخابی خود خواهید شد.

کلمات پایانی

چشم اندازهای مطلوب برای املاک و مستغلات متاورس از هیاهوی فزاینده پیرامون متاورس پدیدار می شود. شما می توانید با چند مرحله ساده املاک و مستغلات را در پلتفرم متاورس انتخابی خود خریداری کنید.

در راس آن، قطعات زمین مجازی در فراجهان می توانند به عنوان رسانه ای برای بیان هویت در فراجهان عمل کنند. با این حال، هیاهو در مورد سرمایه گذاری در املاک متاورس نباید توجه را از خطرات احتمالی دور کند.

مانند دنیای واقعی، ارزش املاک مجازی به عوامل مختلفی از جمله موقعیت مکانی و انواع تجربیات و دارایی های روی زمین بستگی دارد. از سوی دیگر، زمین های مجازی به یک طبقه مهم از دارایی های دیجیتال تبدیل شده اند. املاک و مستغلات در متاورس از اینجا به کجا خواهند رفت؟ درباره متاورس و خرید  زمین در متاورس بیشتر بیاموزید و همین الان پاسخ ها را بیابید.

منبع : seekingalpha101blockchains

با دیگران نیز به اشتراک بذارید :

مقالات بیشتر

1 دیدگاه

  • چگونگی خرید زمین در متاورس

    ممنونم از مطلبتون طبق اشاره خودتون هم سرمایه گذاری در متاورس جذابو هیجان انگیزه راه های مختلف برای خرید زمین در متاورس و کسب درآمد از اون وجود داره و همچنین پلتفرم های مختلفی هستند که له انتخاب خودتون میتونید ازش با کوین مخصوصش خرید کنید.

    نوامبر 8, 2022 در 1:55 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید