چگونه وارد متاورس شویم؟ | نحوه ورود به متاورس

پیشنهاد نوین والت

هر سوالی داری ما سعی می کنیم مثل یه دوست به شما مشاوره بدیم . کافیه فرم مارو پر کنی و کمی راجع به مشکلت یا سوالت توضیح بدی

عناوین این مقاله

پارس وی دی اس

نحوه ورود به متاورس در سال 2022

شما می توانید با ورود به متاورس به کشف دنیای مجازی بپردازید. در حالی که پتانسیل کامل متاورس هنوز کشف نشده است، این بدان معنا نیست که راه‌ های زیادی برای پرش و چشیدن چیزهای آینده وجود ندارد. برای سال‌ ها، شرکت‌ ها در حال توسعه انواع محیط‌ های متاورس خود هستند که حول محور بلاک چین، ارزهای دیجیتال و جوامع جهانی ساخته شده‌اند.

با این حال، فهمیدن چگونگی ورود به متاورس همیشه ساده نیست. اگر می خواهید یکی از کاوشگران اولیه باشید که کشف می کنند «اینترنت تجسم یافته» چه معنایی برای شیوه زندگی و کار ما در سال های آینده می تواند داشته باشد، ممکن است به راهنمایی کمی نیاز داشته باشید.

امروز، دقیقاً آنچه را که برای دسترسی به نمونه‌ های مختلف محیط‌ های «Metaverse» در سال 2022 نیاز دارید، با تمرکز بر برخی از محبوب‌ ترین گزینه‌ های موجود در حال حاضر برای ورود به متاورس را بررسی می‌کنیم.

چگونه وارد متاورس شویم: راهنمای پنج مرحله ای برای ورود به متاورس

مشتاق هستید که در مرز فرا جهان باشید، اما مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید؟ همانطور که ایده یک فضای دیجیتال مشترک برای همه فعالیت های “زندگی روزانه” شما هیجان انگیز به نظر می رسد، ممکن است بسیار غیرقابل دسترس و آینده نگر باشد.

اما گول نخورید؛ بسیاری از جنبه‌ های متاورس برای مدتی طولانی وجود داشته‌ اند و کاملاً در دسترس هستند. اگر می خواهید به متاورس در حال «توسعه» بپیوندید، در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ورود به متاورس آورده شده است.

تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

مرحله اول: نگاهی به اطراف بیندازید

اگرچه ما اغلب در مورد متاورس به عنوان یک قلمرو مجازی جدا از قلمرو خود صحبت می کنیم، چیزی به نام مرز وجود ندارد. به احتمال زیاد بسیاری از جنبه های متاورس در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره شما هستند.یعنی شما برای ورود به متاورس لازم نیست که از مرز خاصی بگذرید.

بنابراین اگر می‌ خواهید وارد متاورس شوید، خوب است بدانید چه چیزی درست در مقابل شما قرار دارد: پیام‌ های چت، تماس‌ های ویدیویی، پخش زنده، موتورهای جستجو، دستیاران فروشگاه مجازی و شاید حتی الکسا.

در حالی که این ابزارها کاملاً متاورز نیستند، می‌ توانند به شما کمک کنند، حوزه دیجیتال را به شما نشان دهند و به شما در برقراری ارتباط با دیگران کمک کنند.

مرحله دوم: بازی های ویدیویی را انجام دهید تا ورود به متاورس را تجربه کنید

احتمالاً انتظار این را نداشتید، اما بله: بازی‌ های ویدیویی نمونه‌ های بسیار خوبی از آنچه که یک متاورس می‌ تواند به نظر برسد، است. دلیل اصلی آن توانایی آنها برای نشان دادن یک دنیای دیجیتال کاملاً توسعه یافته است که هر کسی ممکن است به آن بپیوندد. به این ترتیب، بازی‌ های چند نفره عظیم با جهان‌ های باز بزرگ (فکر کنید World of Warcraft یا Final Fantasy XIV) به ایده‌ ی متاورس نزدیک‌ تر هستند.

بازیکنان می توانند یک آواتار برای نشان دادن آنها ایجاد کنند، آزادانه در قلمرویی که فقط در فضای دیجیتال وجود دارد قدم بزنند، با دیگران معاشرت کنند و در اقتصاد بازی سهیم شوند.

مرحله سوم: پس از ورود به متاورس به یک کنسرت مجازی بروید

یا روز تولد یا یک جلسه اداری نکته این است که می توانید سعی کنید از حوزه دیجیتال برای چیزی غیر از بازی استفاده کنید. چرا در یک رویداد “زندگی واقعی” آنلاین شرکت نمی کنید؟ Roblox، به ویژه، کنسرت های مجازی (با هنرمندانی مانند Twenty One Pilots و Lil Nas X) و حتی نمایش مد گوچی را تجربه کرده است.

اگر به دنبال چیز جدی‌ تری هستید، می‌ توانید یک جلسه کاری را در یک دفتر دیجیتال سازماندهی کنید. یا منتظر بمانید تا مایکروسافت در سال آینده آواتار های سه بعدی را به تیمز اضافه کند. همه آن‌ ها گام‌ هایی به سوی تجربه‌ های ملاقات فراگیرتری هستند که انتظار داریم در متاورس ببینیم.

مرحله چهارم: از واقعیت مجازی برای ورود به متاورس استفاده کنید

با این حال، ممکن است همیشه به آن آواتار ها نیاز نداشته باشیم. بیل گیتس در وبلاگ شخصی خود نوشت که انتظار می رود جلسات مجازی از آواتار های سه بعدی به حضور خود در آنجا تغییر کنند. خوب، نه از نظر فیزیکی، بلکه با استفاده از عینک های واقعیت مجازی و حتی بالقوه دستکش های ضبط حرکت.

بنابراین، قدم بعدی برای ورود به متاورس استفاده از VR است. هدست Oculus Quest احتمالا بهترین گزینه موجود است، اما می توانید یک نسخه مقوایی ارزان نیز تهیه کنید. اگر به سراغ دومی بروید، فقط به یک گوشی هوشمند و چند برنامه VR یا ویدیوهای YouTube 360 ​​نیاز دارید.

مرحله پنجم: آزمایش‌های Crypto، NFT و Metaverse را کاوش کنید

برخلاف ارزهای موجود در بازی های ویدیویی، ارزهای رمزنگاری شده را می توان در دنیای واقعی استفاده کرد. توجه داشته باشید که ما به شما نمی‌ گوییم که سرمایه‌گذاری را شروع کنید، بلکه می‌ خواهیم نگاه دقیق‌ تری داشته باشید. سکه هایی مانند اتریوم که غیرمتمرکز هستند و برای هر کسی که به اینترنت متصل است در دسترس است، امکانات جدید زیادی را ارائه می دهد.

از این گذشته، این فقط تجارت نیست: از طریق فناوری بلاک چین، ممکن است تنها مالک یک دارایی منحصر به‌ فرد شوید که حتی حضور فیزیکی هم ندارد. به یک آهنگ، یک اثر هنری دیجیتال یا حتی یک مبلمان سه بعدی مجازی فکر کنید. اگر می‌ خواهید در میان چنین توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) جستجو کنید، بازار OpenSea راه خوبی برای شروع است.

اگر واقعاً می‌ خواهید این را به سطح بعدی ببرید، می‌ توانید به یک آزمایش متاورس مانند Decentraland یا The Sandbox نیز بپیوندید. عضویت رایگان است، اما قبل از اینکه بخواهید یک عمارت مجازی در کنار اسنوپ داگ بسازید، آگاهانه تصمیم بگیرید.

از زندگی جدید خود در متاوررس لذت ببرید!

مسیر هایی برای ورود به متاورس

دسنترالند (Decentraland)

تعداد کاربران: 300000+

کشور مبدا: آرژانتین

نحوه ورود: https://decentraland.org/

Decentraland امروزه یکی از محیط های شناخته شده برای علاقه مندان به Metaverse و یکی از روش های ورود به متاورس است. این دنیای مجازی غیرمتمرکز به سرعت توجه انواع کاربران را به خود جلب کرده است. در Decentraland، می‌توانید آثار هنری، املاک دیجیتال و NFT بخرید، بفروشید و بسازید. شما همچنین می توانید با یک جامعه جهانی بزرگ ارتباط برقرار کنید.

این پلتفرم بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و کاملاً متعلق به جامعه است. برای شروع به چیز زیادی نیاز ندارید. به عنوان یک کاربر مهمان، می توانید با باز کردن وب سایت Decentraland در مرورگر خود، کاوش کنید. قبل از شروع کاوش، باید یک آواتار بسازید، سن خود را تأیید کنید و شرایط و ضوابط را بپذیرید.

پس از ایجاد آواتار، از «جنسیس پلازا» شروع می‌ کنید، میدان شهر که در آن توسط آواتار های افراد دیگر احاطه می‌ شوید. یک ربات شناور (آلیس) به داخل پرواز می کند تا شما را از طریق اصول نحوه هدایت نگاه، چت و حرکت در اطراف راهنمایی کند.

دو عنصر مرکزی Decentraland عبارتند از MANA و LAND. خرید زمین در متاورس به شما دسترسی خاص به مقدار کمی از چشم انداز مجازی می دهد، جایی که می توانید ساختار ها را بسازید و محتوا را ذخیره کنید. برای دسترسی به LAND، به MANA نیاز دارید که می توانید از طریق نمایه خود با استفاده از ارز سنتی یا ارز دیجیتال به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌ توانید از طریق بازی‌ ها برای کسب درآمد در محیط Decentraland، MANA اقدام کنید یا کارهای تکمیل شده و ارائه خدمات به سایر کاربران را خریداری کنید.

زندگی دوم (Second Life)

تعداد کاربر: 64.7 میلیون +

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://secondlife.com/

احتمالاً یکی از اولین نمونه‌ های متاورس که در چشم‌ انداز دیجیتال ظهور کرد، Second Life بود که می توان از آن برای ورود به متاورس استفاده کرد. زندگی دوم یک جامعه آنلاین، زمین بازی و بازی نقش‌ آفرینی است که برای دنیای آنلاین ایجاد شده است. در حالی که هیچ تجربه VR با Second Life وجود ندارد، هنوز تعداد زیادی مکان برای کاوش و جوامع برای پیوستن وجود دارد.

افراد در Second Life روابط، خانواده‌ ها و خانه‌ های درون اکوسیستم دارند و شما حتی می‌ توانید با ایجاد محتوا برای پلتفرم امرار معاش کنید.

برای شروع، باید به Second Life بپیوندید و کلاینت را روی رایانه خود نصب کنید. در حالی که می‌ توانید به یک حساب Premium دسترسی داشته باشید، بهتر است در حالی که به دنیای جدید عادت می‌کنید، با یک حساب ساده و رایگان شروع کنید. در مرحله بعد وارد حساب کاربری خود می شوید و آواتار خود را ایجاد می کنید. شما می توانید ظاهر خود را ویرایش کنید و ظاهر خود را مجسمه سازی کنید تا آواتار خود را دقیقاً شبیه خود کنید.

در بخش «جزیره خوش آمدید» این پلتفرم، می‌ توانید آموزش‌ های مختلفی را طی کنید، نحوه عملکرد نرم‌ افزار را بیاموزیدأ و حتی با مربیان بالقوه ملاقات کنید. Second Life به شما این امکان را می دهد تا با کلیک بر روی دکمه “مقصد” و “Teleporting” به هر کجا که می خواهید بروید، مقاصد را کاوش کنید. این گزینه برای بازدید از فضاهای مناسب برای مبتدیان یا بررسی داغ ترین مقاصد جدید وجود دارد.

همانطور که به کاوش در Second Life ادامه می دهید، نیاز به “LindeX” – واحد پولی درون پلتفرم را کشف خواهید کرد. می توانید با کارهای مختلف و همچنین دسترسی به “LindeX” رایگان گهگاهی درآمد کسب کنید.

بازی Sandbox

تعداد کاربر: 2 میلیون +

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://www.sandbox.game/

بازی Sandbox توسط Pixowl Inc به عنوان یک محیط چند نفره ساخته شده است که در آن کاربران می توانند دنیا های خود را با اشیاء منحصر به فرد ایجاد کنند و تجربه زیبایی از ورود به متاورس داشته باشند. این بازی از نظر طراحی مشابه Minecraft است و به افراد اجازه می دهد تا محیط های ساده ای را در دنیای دیجیتال بسازند و بسازند.

در Sandbox می‌ توانید هزارتو ها، ساختمان‌ ها، پازل‌ ها و موارد دیگر ایجاد کنید و همچنین دنیای مجازی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. این پروژه به افراد اجازه می دهد تا انواع تجربیات را بدون هیچ دانش کدنویسی قبلی ایجاد کنند. بر اساس موتور Unity، Sandbox بازیکنان را تشویق می‌کند تا قسمت کوچک خود را از Metaverse بسازند.

برخلاف برخی از محیط‌ های Metaverse، بازی Sandbox برای شروع کار می‌تواند بسیار گران باشد. شما باید مقداری پول در قالب ارزهای رمزپایه ETH و SAND سرمایه گذاری کنید. این بدان معنی است که شما به کیف پول رمزنگاری خود نیاز خواهید داشت.

برای شروع ساخت، زمین هایی را خریداری می کنید که به عنوان NFT در بلاک چین اتریوم نیز دو برابر می شوند. همچنین می توانید چندین بلوک زمین را ترکیب کنید یا مالکیت یک منطقه را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. هنگامی که زمین خود را دارید، می توانید شروع به خرید اشیاء NFT برای پیاده سازی در فضای خود کنید.

روبلاکس (Roblox)

تعداد کاربر: 43.2 میلیون +

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://www.roblox.com/

Roblox یک محیط بازی رایگان است که در آن هر کسی می تواند چشم انداز جامعه خود را با بازی ها، پازل ها و تجربیات منحصر به فرد ایجاد کند و از ورود به متاورس لذت ببرد. بازیکنان می توانند به تعداد بی نهایت جهان مختلف بپیوندند و با افراد جدیدی در محیط Roblox آشنا شوند.

Roblox در بین کودکان و بزرگسالان به طور یکسان محبوب است، که همه چیز را از تجربیات مشارکتی همه جانبه گرفته تا دوره های موانع در دنیای دیجیتال ایجاد می کنند. تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید. از آنجا، می‌ توانید یک اشتراک ماهانه «بیلدر کلاب» را انتخاب کنید که تعیین می‌ کند با حساب Roblox خود چه کاری انجام دهید.

در Roblox، کاربران می توانند اقلامی را با توکن هایی مانند “Robux” خریداری، بفروشند و مبادله کنند، که می توانند از آنها برای خرید قطعه زمین و اشیاء مختلف دیگر در فضای Roblox استفاده کنند. همچنین می توانید از Robux برای شخصی سازی آواتار متاورس خود استفاده کنید. به محض ورود به حساب Roblox خود، با مجموعه ای از بازی ها برای بازی و جوامعی برای کاوش روبرو خواهید شد.

جهان های افق (Horizon Worlds)

تعداد کاربران: 300000+

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://www.oculus.com/horizon-worlds/

Horizon Worlds که قبلا با نام “Facebook Horizon” شناخته می شد، یک بازی ویدئویی آنلاین رایگان است که توسط واقعیت مجازی بهبود یافته و توسط متا برای Oculus ساخته شده است. محیط Horizon Worlds به کاربران این امکان را می دهد که با افراد دیگر در فضایی بی نهایت قابل تنظیم به صورت آنلاین تعامل داشته باشند.

شبیه به محیط‌ هایی مانند VR Chat و Rec Room، Horizon Worlds از انواع تجربیات اجتماعی، از جلسات همکاری حرفه‌ای گرفته تا بازی با دوستان، پشتیبانی می‌ کند. شما همچنین می توانید جهان های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و همچنین از محیط های موجود ، بازدید کنید.

برای شروع کار با Horizon Worlds، به یک هدست VR و یک Oculus Avatar نیاز دارید. باید حساب فیس بوک خود را به نمایه خود متصل کنید و سن بالای 18 سال داشته باشید. اگر آواتار ندارید، با ورود به Horizon Worlds به صفحه تنظیمات هدایت می شوید.

هنگامی که در Horizon Worlds هستید، می توانید محیط های ایجاد شده توسط کاربران دیگر را کاوش کنید یا فضای خود را طراحی کنید. حالت ساخت به شما امکان می دهد فضاهای جامع و کامل با صداها و عناصر تعاملی خود را طراحی کنید.

ستاره اطلس (Star Atlas)

تعداد کاربران: نامشخص

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://staratlas.com/

Star Atlas که برداشتی منحصر به‌ فرد از مفهوم محیط‌ های متاورس است، یک بازی RPG متاورس است که بازیکنان می‌ توانند به سال 2620 سفر کنند و از طریق طیف وسیعی از تجربیات مجازی، کیهان را کشف کنند. با ستاره اطلس می توانید از ورود به متاورس لذت ببرید و رویای خود را بسازید. این قلمرو به گروه‌ های مختلفی از جمله انسان‌ ها، بیگانگان و روبات‌ ها تقسیم می‌ شود و هنگام شروع باید جناح خود را انتخاب کنید.

برخلاف بازی ویدیویی استاندارد شما، Star Atlas به کاربران اجازه می‌ دهد از زمان بازی کردن، کسب درآمد در دنیای واقعی با کاوش در سیارات جدید و کشف گنجینه‌های پنهان درآمد کسب کنند. این بازی به طور انبوه توسط بورسیه تحصیلی Axie Infinity تامین می شود.

برای شروع کار با Star Atlas به یک کیف پول رمزنگاری و احتمالاً مقداری ارز دیجیتال Solana نیاز دارید. وقتی حساب خود را راه‌اندازی می‌کنید، می‌ توانید کیف پول خود را پیوند دهید و به بازاری دسترسی پیدا کنید که می‌ توانید NFT و سایر دارایی‌ه ای خود بازی را خریداری کنید. کشتی ای که خریداری می کنید به شما این امکان را می دهد که در نبردهای بازی درگیر شوید. هرچه NFT کمیاب تر باشد، گران تر است.

مانند بسیاری از جوامع متاورس، Star Atlas دارای واحد پولی خود “ATLAS” است که می توانید با اسکن بخش هایی از جهان باز و جمع آوری مطالبی که می توانید به بازار یا سایر کاربران در جامعه بفروشید، کسب درآمد کنید.

VRchat

تعداد کاربران: 21000+

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: وی آر چت

VRChat یک منظره فراجهانی بزرگ است که برای عصر واقعیت مجازی ساخته شده است و برای ورود به متاورس نیز استفاده می شود. در حالی که می توانید بدون هیچ تجهیزات VR با استفاده از برنامه Steamوارد متاورس شوید و وارد VRChat شوید و آن را کاوش کنید، تجربه همه جانبه مشابهی نخواهید داشت.

VRChat یک محیط اجتماعی متمرکز است که برای گرد هم آوردن افراد از سراسر جهان ساخته شده است. همچنین فضایی است که می توانید تجربیات خود را طراحی کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای شروع کار با VRChat، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک آواتار طراحی کنید.

می توانید از یک مدل از قبل موجود در بازی استفاده کنید یا چیزی را از ابتدا ایجاد کنید. از آنجا، وارد دنیای VRChat hub می‌ شوید، جایی که می‌ توانید بین دنیایی که می‌ خواهید کاوش کنید، یکی را انتخاب کنید و از طریق صدا، احساسات و ویدیو با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

برای ایجاد یک جهان، به مقدار مناسبی از دانش کدنویسی نیاز دارید، زیرا باید با مواردی مانند فضایی سازی سه بعدی و لایه ها کار کنید.

اتاق ضبط (Rec Room)

تعداد کاربر: 37 میلیون+

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://rec.net/

Rec Room یک بازی ویدیویی آنلاین واقعیت مجازی است که از طریق مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس، پلی استیشن، Oculus و دستگاه های مختلف اندرویدی در دسترس است و از طریق آن می توانید ورود به متاورس را تجربه کنید. هسته اصلی این تجربه یک اتاق مرکزی “Rec Center” است، که در آن درهای منتهی به بازی‌ های بی‌ شماری و اتاق‌ های تولید شده توسط کاربر را خواهید دید.

در حالی که بهترین راه برای تجربه محیط Rec Room استفاده از هدست واقعیت مجازی است، اما همچنان می توانید برخی از فضاها را بدون هیچ گونه تجهیزات VR کاوش کنید.

برای شروع، باید Rec Room را در دستگاه انتخابی خود دانلود کنید و یک نام کاربری ایجاد کنید. همچنین می توانید ظاهر شخصیت خود را شخصی سازی کنید. جادوگر گام به گام راه اندازی به شما می گوید که چگونه میکروفون خود را فعال کنید، قبل از اینکه شما را به مرکز خوشامدگویی برساند.

Rec Room نسبتاً ساده است، با دستورالعمل‌ های زیادی برای آشنایی شما با کنترل‌ ها. وقتی در حال بازی هستید، می‌ توانید توجه خود را بر کاوش در جهان‌ های دیگر متمرکز کنید، یا می‌ توانید «اتاق» اختصاصی خود را بسازید، جایی که می‌ توانید تجربیاتی ایجاد کنید، مردم را به تعامل با شما دعوت کنید و قطعات مختلف محتوای دیجیتال را ذخیره کنید.

آواکین (Avakin Official)

تعداد کاربران: 100 میلیون+

کشور مبدا: انگلستان

نحوه ورود: https://avakin.com/

آواکین خود را به عنوان یک بازی اجتماعی سه بعدی تعریف می کند که در آن می توانید با جوامع وسیع تری ارتباط برقرار کنید و هویت مجازی خود را بسازید. می توانید آواتار خود را با جدید ترین مدها بپوشانید و طرح های لباس خود را ایجاد کنید یا ساختمانی را طراحی کنید که خود مجازی شما بتواند در آن زندگی کند.یعنی با آواکین پس از ورود به متاورس شروع به ساختن رویای زیبای خود کنید و زندگی عالی بسازید.

با Avakin، می‌توانید مکان‌ های سراسر جهان را کاوش کنید و به محیط‌ های دیگر ساخته شده توسط بازیکنان مشابه بپیوندید. همچنین رویداد های موضوعی و فصلی در طول سال در دسترس بازیکنان است. همچنین می توانید “آپارتمان” خود را در دسترس سایر کاربران قرار دهید یا آن را برای خود خصوصی نگه دارید.

برای شروع، یک حساب کاربری با Avakin life ایجاد کرده و نام کاربری خود را انتخاب کنید. همچنین می‌ توانید یک آواتار ایجاد کنید که می‌ توانید بعداً دوباره آن را تنظیم و سفارشی کنید. پس از ورود به محیط خوش آمدگویی، گزینه شروع کار در آپارتمان خود یا کاوش در مکان های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

برای ساختن حضور خود در آواکین و دسترسی به ویژگی های بیشتر، باید ارز قلمرو “Avacoins” را جمع آوری کنید، که می توانید با انجام کارهایی در جامعه مجازی به دست آورید.

Microsoft Mesh for Teams

تعداد کاربران: 250 میلیون + (کاربران تیم های جهانی)

کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا

نحوه ورود: https://www.microsoft.com/en-us/mesh

Microsoft Mesh for Teams تلاش مایکروسافت برای آوردن Metaverse به محیط‌ های مشارکتی موجود برای شرکت‌ های سراسر جهان است و روشی برای ورود به متاورس است.

با Mesh for Microsoft Teams، می‌ توانید به ویژگی‌ های واقعیت مختلط Microsoft Mesh، در کنار ابزار های مختلف برای اشتراک‌ گذاری اطلاعات و اطلاعات بینش در Microsoft Teams دسترسی داشته باشید.

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک حساب کاربری در تیم های مایکروسافت و دسترسی به محیط Mesh است. هنگامی که پس از دانلود Microsoft Mesh for Teams به جلسه تیم می‌ پیوندید، می‌ توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌ خواهید به عنوان خودتان به جلسه ملحق شوید یا یک نسخه آواتار ایجاد کنید که می‌ توانید برای افرادی که از هدست‌ های MR استفاده می‌ کنند، به محیط انتقال دهید.

کاربران Microsoft Mesh همچنین می‌ توانند به فضاهای فراگیر دسترسی داشته باشند، جایی که افرادی که از هدست‌ های واقعیت مجازی استفاده می‌ کنند می‌ توانند با دیگر کاربران در دنیای واقعی تعامل داشته باشند و فضاهای مجازی مشترک ایجاد کنند.

Microsoft Mesh for Teams هنوز در مراحل اولیه خود است، اما این یکی از اولین نمونه های واضح از نحوه استفاده از محیط Metaverse و ورود به متاورس برای محیط های تجاری است.

سخن اخر:

در این مقاله از نوین والت روش های رایگان و غیر رایگان را برای ورود به متاورس معرفی کردیم و تلاش کردیم تا اطلاعات کامل و به روز را برای وارد شدن به دنیای زیبای متاورس در اختیار شما قرار دهیم.

منابع : xrtodaybeyondgames

با دیگران نیز به اشتراک بذارید :

مقالات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید